Odchudzanie – wskazówki, które pomogą Ci szybko stracić wagę – schudnąć

Utrata wagi to nic wielkiego. Ale wielu ludzi uważa to za wymagające zadanie. Z pewnym poświęceniem i praktyką można łatwo osiągnąć swój cel bycia szczuplejszym i dobrze wyglądającym.

odchudzanie - jak schudnąć

Problem roamingu w różnych sklepach w mieście, aby znaleźć swój rozmiar odejdzie na zawsze. Z niektórych prostych zadań, które można zrobić w domu, można łatwo schudnąć nadwagę.

Większość ludzi zaczyna swój system utraty wagi, ale nie może kontynuować go w dłuższej perspektywie czasowej. I to jest głównym powodem, dla którego większość ludzi ma trudności z utratą wagi. To nie ma znaczenia, w jakim stopniu jesteś przygotowany, ale raczej jak bardzo jesteś oddany utracie nadwagi.

Pij dużo wody.

odchudzanie - jak schudnąć

Picie większej ilości wody utrzymuje Twoje nawodnienie, co ułatwia utratę wagi. Utrzymanie nawodnienia organizmu pomaga sercu łatwiej pompować krew do mięśni przez naczynia krwionośne. W rezultacie pomaga mięśniom pracować wydajnie, co powoduje rozpuszczanie się tłuszczu w organizmie, a w rezultacie wyszczupla jego kształt.

Zamiast spożywania soku lub napoju gazowanego przez cały dzień, należy skoncentrować się na wodzie. Picie wody przed posiłkiem może zmniejszyć głód, co może być sposobem na zmniejszenie konsumpcji. Spożywanie mniej jest kluczem do tego, aby stać się szczuplejszym.

Podnieś, rzuć i przenieś by schudnąć

Podnieś, rzuć i przenieś by schudnąć

Podnoszenie niektórych ciężarów w domu nie powinno być bardzo trudnym zadaniem. Możesz znaleźć wiadro pełne wody do podnoszenia. Możesz regularnie ćwiczyć podnoszenie ciężarów po przebudzeniu się rano, a po niezbyt wielu dniach zauważysz zmiany wagi.

Rzucanie przedmiotów wokół Twojego podwórka, takich jak piłka nożna czy siatkówka, może być kolejnym ćwiczeniem, które możesz wziąć na siebie. Pobudza mięśnie i pomaga, aby Twoje ruchy stały się bardziej zwinne. Wykonywanie tych ćwiczeń w domu może nie tylko sprawić, że staniesz się cieńszy, ale i zdrowszy.

  1. Poranny spacer.

Codzienne chodzenie na spacer, zwłaszcza gdy wiąże się z opuszczeniem ciepłego łóżka w zimny poranek, jest trudnym zadaniem do wykonania. Ale jest to bardzo ważne, jeśli naprawdę skupiasz się na utracie swojej nadwagi. Codzienne spacery pomagają Ci spalić dodatkowe kalorie. Jest to bardziej efektywne, jeśli spacerujesz przed śniadaniem.

Badania naukowe pokazują, że chodzenie przed śniadaniem spala więcej kalorii z tkanki tłuszczowej niż po śniadaniu, co pomaga szybciej schudnąć. Naukowcy odkryli, że chodzenie z prędkością 2mph przez około 30 minut może spalić około 75 kalorii tkanki tłuszczowej, podczas gdy 150 kalorii można spalić z prędkością 4mph.

Spożywaj więcej warzyw i owoców dla szybszego odchudzania

Spożywanie więcej owoców i warzyw może być korzystne dla Ciebie w utracie wagi. Jak owoce i warzywa są naturalnie niższe w kaloriach, mogą być bardzo skutecznym dodatkiem do diety. Owoce i warzywa dostarczają błonnika, który może pomóc Ci poczuć się pełniej i szybciej, a jednocześnie pomaga zachować zdrowy układ trawienny.

Jedz w domu/niepakowane jedzenie w opakowaniach jednostkowych a schudniesz

Nie kupuj produktów spożywczych, które zawierają cukier, fruktozę, glukozę i syrop kukurydziany jako główne składniki. Jedzenie podawane w restauracjach na dużych talerzach może również zawierać duże ilości kalorii. Jeśli chcesz gotować więcej, lepszym rozwiązaniem jest przygotowanie posiłku w domu.

Ponadto należy unikać fast foodów z supermarketu. Pokarmy te zawierają duże ilości kalorii, które mogą zwiększyć Twoją wagę. Mogą one również powodować problemy dla układu pokarmowego. Spożywanie tego rodzaju żywności powinno być jak najszybciej zminimalizowane, jeśli chcesz schudnąć. Należy również być ostrożnym o próbuje utrata masy ciała suplementów, takich jak Garcinia Cambogia.

Jedz z niebieskiego a zjesz miej i schudniesz

Czy widziałeś jakieś restauracje, które zostały pomalowane na niebiesko, lub wyróżnione na ścianach lub na okładkach stołów jadalnych? Naukowcy doszli do wniosku, że kolor niebieski jest kolorem, który sprawia, że czujesz się pełny; kolor jest uważany za tłumiący apetyt. Dlatego też patrzenie na kolor niebieski może być sposobem na spożycie mniejszej ilości kalorii.

Unikać czerwony, żółty i pomarańczowy w obszarach jadalni, jak badania wykazały, że te kolory zwiększyć jedzenie.

Oglądaj mniej telewizji.

Kiedy spędzasz więcej czasu oglądając telewizję, istnieje większa szansa, że zjesz więcej. Banda badaczy odkryła, że ludzie jedzą więcej podczas oglądania telewizji. Ludzie, którzy spędzają więcej czasu oglądając telewizję, jedzą częściej podczas oglądania telewizji, a także w innych okresach.

Unikać białego jedzenia.

Białe jedzenie, takie jak biały chleb i biała mąka, zawiera duże ilości prostych węglowodanów, które w konsekwencji mogą prowadzić do przybrania na wadze. Zamiast tego rodzaju słodkich produktów, można jeść dużo ziaren lub zbóż i brązowego ryżu.

Badania przeprowadzone przez Uniwersytet Harvarda na 74 000 kobiet wykazały, że te, które jadły więcej niż dwie porcje zbóż dziennie, były o 49 procent mniej narażone na nadwagę niż te, które jadły białe produkty, takie jak te wymienione powyżej.

Śpij właściwie

Twoja jakość snu może również wpływać na Twoją wagę. Zazwyczaj potrzebujesz 7-8 godzin snu w ciągu jednego dnia. Aby cieszyć się dźwiękowym snem, miękkie i czyste prześcieradła są koniecznością. Dobrej jakości prześcieradła będą miały wpływ na to, jak się na nich czujesz.

Problemy ze snem mogą przyczyniać się do zaburzeń zdrowia psychicznego, takich jak depresja, które z kolei mają negatywny wpływ na kontrolę wagi. Tak więc właściwy sen i leczenie problemów ze zdrowiem psychicznym, jeśli są obecne, również mogą mieć pozytywny wpływ na utratę wagi.

Wypij zwykłą kawę a spalisz kalorie i schudniesz

Specjalne napoje kawowe z fantazyjnych sklepów mogą zawierać kilkaset kalorii. W związku z tym należy unikać takich przedmiotów. Filiżanka zwykłej kawy z odtłuszczonym mlekiem zawiera tylko niewielką część tych kalorii.

Można również spróbować beztłuszczowego mleka w proszku w kawie. Mleko chude ma wysoką zawartość wapnia i niską kaloryczność, dzięki czemu może być korzystne dla Ciebie pod względem utraty wagi.

Potrzebujesz motywacji, aby uzyskać to, czego chcesz i schudnąć?


Bez względu na to, przed jakimi wyzwaniami stoisz, prawdopodobnie będziesz potrzebował mnóstwo motywacji. Więc nie przegap tego cennego przewodnika, aby zwiększyć motywację!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.