Jak być w dobrej formie i seksownym?

Twoje samopoczucie emocjonalne i fizyczne jest niemożliwe do oddzielenia. Aktywny tryb życia ma wszystko wspólnego z tym, jak dobrze się czujesz i jak bardzo czujesz się seksownie. Ćwiczenia fizyczne nie tylko zwiększają Twoją energię, odporność i nastrój, ale mogą również poprawić Twoje życie seksualne. Ćwiczenia fizyczne mogą prowadzić do wyższego poziomu pobudzenia i niższego prawdopodobieństwa zaburzeń erekcji. Ćwiczenie nie jest wszystkim: dobre odżywianie, dobry sen i praktyka świadomości są integralną częścią zdrowego stylu życia. Dopasowanie się i seksowność to przede wszystkim bycie dobrym dla siebie.


Regularnie ćwiczyć aerobik.

Zdrowi dorośli powinni mieć co najmniej 150 minut umiarkowanej aktywności tlenowej lub 75 minut energicznej aktywności tlenowej w tygodniu. Rozdziel ćwiczenia na krótsze przyrosty w ciągu tygodnia. Ćwiczenie aerobowe sprawia, że jesteś całkowicie zdrowszy. Pomaga utrzymać zdrową wagę, zmniejsza ryzyko wystąpienia chorób serca i zmniejsza ryzyko zachorowania na choroby wirusowe.[2]
Ćwiczenie tlenowe również czyni cię szczęśliwszym. Regularne ćwiczenia mogą sprawić, że będziesz bardziej energiczny, pewny siebie i zrelaksowany.
Umiarkowana aktywność fizyczna to taka, z którą można rozmawiać, np. energiczny spacer, wolna jazda na rowerze lub taniec towarzyski.
Aktywność aerobowa jest uważana za energiczną, jeśli bierze oddech, a rozmowa jest trudna. Może to być szybka jazda na rowerze, bieganie lub okrążenia pływackie.


Zmiękcz swoje mięśnie

Trening siłowy zwiększa masę mięśniową i uczy ciało bardziej efektywnie spalać kalorie. Większość dorosłych korzysta z wykonywania ćwiczeń siłowych przynajmniej dwa razy w tygodniu. Rutynowy trening siłowy powinien działać na wszystkie główne grupy mięśni: nie tylko podnosić hantle! Trening siłowy możesz wykonywać w domu, robiąc żłobki, wypady i przysiady.
Trening siłowy można przeprowadzić na siłowni przy użyciu maszyn do ćwiczeń siłowych. Można to również zrobić za pomocą ciężarków, plastikowych rurek lub bez żadnych podpór.


Weź udział w zajęciach lub obejrzyj wideo z ćwiczeniami przed rozpoczęciem nowej formy ćwiczeń. Jeśli coś boli, zatrzymaj się.


Rozciągnij się po ćwiczeniach.

Rozciągnij się po ćwiczeniach.

Ćwiczenia aerobowe i siłowe powodują kurczenie się mięśni. Następnie poświęć kilka minut na rozciąganie głównych grup mięśni, aby zwiększyć krążenie i utrzymać elastyczność. Rozciągaj powoli, bez odbijania i nie utrzymuj bolesnych pozycji.
Rozciąganie się przed treningiem może zmniejszyć wydajność lub nawet zwiększyć ryzyko urazu.

4
Znajdź sposób na ćwiczenia, którym możesz się cieszyć. Jeśli nie cieszysz się jakąś rutyną, będzie ci trudniej ją utrzymać. Spróbuj różnych sposobów włączenia ćwiczeń do swojego życia, aby zobaczyć, co cię podnieca. Jeśli lubisz chodzić na siłownię, na przykład, sensowne jest uzyskanie członkostwa w siłowni. Jeśli nie jesteś pewien, wiele siłowni oferuje próbne członkostwo.


Czy jesteś zmotywowany społecznie?

Wpadnij na niektóre zajęcia w domu kultury lub wejdź na stronę internetową i znajdź grupę spotkań. Poproś przyjaciela o spacer lub podzielenie się swoimi celami fitness online.
Wolisz pocić się samemu? Spróbuj jeździć na rowerze lub biegać po okolicy lub na szlaku. Możesz wykonać wiele ćwiczeń indywidualnych w zaciszu własnego domu, a nawet w biurze.


Jedz dobrze i pij wodę.

Aby być w dobrej formie, zdrowym i seksownym, jedz różne rodzaje żywności. Jedzenie szerokiej gamy pokarmów pomoże Ci uzyskać składniki odżywcze potrzebne Twojemu organizmowi.[10] Jedz codziennie owoce i warzywa i upewnij się, że nie pomijasz węglowodanów lub białka. Do ćwiczeń potrzebne są węglowodany, a białko pomaga rozwijać i naprawiać mięśnie. Pij wodę przed i po wysiłku fizycznym oraz zawsze, gdy jesteś spragniony[11].
Jeśli wiesz, kiedy będziesz ćwiczyć, możesz nawodnić następny dzień. Wypij kilka dodatkowych szklanek wody na dzień przed rozpoczęciem intensywnych ćwiczeń. Jeśli Twój mocz jest czysty, prawdopodobnie jesteś nawodniony.[12]
Unikać wysoko przetworzonej żywności i napojów, takich jak posiłki w kuchence mikrofalowej i soda. Przygotowywanie własnego jedzenia w domu tak często, jak to tylko możliwe: domowe gotowanie jest prawie zawsze bardziej odżywcze niż gotowanie w opakowaniach jednostkowych lub w restauracji.[13]

1
Ćwicz uważność. Aby być seksownym, musisz czuć się pewnie i zrelaksowany. Czując się zestresowanym, nieobecnym lub na sobie samym, możesz zrujnować swoją seksapilność. Świadomość to praktyka zwracania uwagi na swoje myśli, zmysły i uczucia w danej chwili, bez interpretacji i osądu.[14] Aby ćwiczyć świadomość, zwróć uwagę na swoje zmysły.
Zadaj sobie pytanie „co czuję, widzę, jak się poruszam, jak się czuje moje ciało?”
Przećwicz uważność, zwracając szczególną uwagę, gdy ktoś z tobą rozmawia. Spróbuj przyjąć każde słowo, które powiedzą. [16]
Medytuj nad swoim oddychaniem. Poczuj oddech, który przychodzi i oddycha z ciebie. Zauważ, które części ciała wznoszą się i opadają. Kiedy twój umysł wędruje, przypomnij sobie, aby zwrócić uwagę na swój oddech.
Studiować przedmioty codziennego użytku. Spędzaj trochę czasu każdego dnia oglądając coś, co widzisz przez cały czas, np. szczoteczkę do zębów. Spróbuj dostrzec nowe szczegóły.
Zrób ćwiczenie świadomości, kiedy czujesz, że stajesz się spięty lub negatywny. Jeżeli niechciana myśl przychodzi do ciebie, delikatnie to zaakceptuj. Następnie zwróć uwagę na to, co czujesz i co czujesz.

Ubierz się, by zaimponować sobie. Dobra higiena i dobra pielęgnacja sprawią, że poczujesz się dobrze i będziesz wyglądać dobrze dla innych. Ubierz się w czyste ubrania, które lubisz. Nie musisz spędzać dużo czasu na ubieraniu się: możesz czuć się dobrze w stroju, który nosisz cały czas, tak długo jak lubisz sposób, w jaki wyglądasz. Prysznic po ćwiczeniach lub kiedy chciałbyś poczuć się świeżo, i szampon nie częściej niż trzy razy w tygodniu.
Będziesz czuł się seksowniej, jeśli założysz tylko ubrania, które naprawdę lubisz. Przejdź przez swoją szafę i pozbędziesz się wszystkiego, czego tak naprawdę nie nosisz lub nosisz tylko z obowiązku.
Noś ubranie, które dobrze się czuje na skórze. Aby zaprezentować się w sposób zmysłowy, ubierz jedwab i miękkie bawełny. Odzież, która pasuje do Twojego ciała, ale nie powoduje dyskomfortu przy wyciskaniu, sprawi, że poczujesz się i będziesz wyglądać seksownie.

Weź udział w zajęciach tańca. Nie tylko taniec może pomóc w odzyskaniu dobrej kondycji, może również zwiększyć pewność siebie i pomóc przygotować się do przyszłych randek. Znajdź rodzaj tańca, który przemawia do Ciebie i jesteś w stanie znaleźć ludzi, którzy podzielają Twoje zainteresowania. Jeśli jesteś uroczym kretynem, zapisz się na klasę tańca kontra. Jeśli chcesz się nauczyć ruchów, które możesz wykorzystać, gdy wychodzisz, weź udział w zajęciach hip-hopu. Poszukaj ofert w lokalnym centrum społecznym lub w Internecie.

Zwróć uwagę na swoje uczucia. Jedną z najbardziej atrakcyjnych cech potencjalnego partnera jest stabilność emocjonalna[21] Czy Twoje nastroje idą w górę i w dół? Czy często tracisz przyjaciół? Przećwiczenie świadomości może być pomocne, ale także wizyta u terapeuty lub doradcy.
Aby znaleźć odpowiedniego terapeutę, zadzwoń na uniwersytecki oddział psychologii i poproś o rekomendacje lub poproś o radę swojego pracownika służby zdrowia

odchudzanie - jak schudnąć

Słuchaj uważnie innych. Jeśli chcesz, aby ktoś uznał cię za seksowną, słuchaj ich, kiedy rozmawiają. W szczególności heteroseksualni mężczyźni są podnieceni doświadczeniem uważnego słuchania. Jeśli stosujesz ogólną praktykę uważnego słuchania i odpowiadania bez osądu, możesz być powszechnie postrzegany jako seksowny.

Zasypiaj, czego potrzebujesz. Aby czuć się seksownie i pozostać w dobrej formie, dobrze się wyspać. Dorośli potrzebują 7-8 godzin snu w ciągu nocy, przy jak najmniejszej liczbie przerw. Pozbawienie snu zaburza Twoją sprawność fizyczną, odporność immunologiczną, wagę i zdrowie psychiczne.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.